BedrijfsmakelaardijOverzichtLaan der Verenigde Naties 275 – Dordrecht
dordrecht
Laan der Verenigde Naties 275
€ 80per vierkante meter per jaar

Op een fraaie zichtlocatie gelegen combinatiepand (kantoorruimte met bedrijfsruimte) op een perceel eigen grond van 2.585 m², gesitueerd op een kleinschalig bedrijventerrein langs randweg N3. Bouwjaar ca. 1989. Er zijn maar liefst 43 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein. Prima geschikt voor o.a.: transport en logistieke sector, dienstverlening, handelsondernemingen etc. Er zijn uitsluitend bedrijven toegestaan die […]

Op een fraaie zichtlocatie gelegen combinatiepand (kantoorruimte met bedrijfsruimte) op een perceel eigen grond van 2.585 m², gesitueerd op een kleinschalig bedrijventerrein langs randweg N3. Bouwjaar ca. 1989. Er zijn maar liefst 43 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein.

Prima geschikt voor o.a.: transport en logistieke sector, dienstverlening, handelsondernemingen etc. Er zijn uitsluitend bedrijven toegestaan die vallen in categorie 1 of 2 van de Staat van Bedrijfsactiviteiten van het vigerende bestemmingsplan.

Deze locatie is uitstekend bereikbaar via randweg N3, die de A15 met de A16 verbindt.

Het pand is desgewenst ook in zijn geheel te koop (vraagprijs € 1.520.000,– k.k.).

KADASTRALE AANDUIDING
Gemeente Dordrecht, sectie N, nummer 4032, groot 2.585 m². Eigen grond.

LOCATIE/BEREIKBAARHEID/ PARKEREN
Per auto
De bereikbaarheid per auto is uitstekend, de bedrijfsruimte is direct gelegen aan de op- en afritten van randweg N3, die de A16 (Rotterdam-Antwerpen) met de A15 verbindt (Rotterdam-Ruhrgebied Duitsland).
Er is voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein (43 parkeerplaatsen).

VLOEROPPERVLAKTE
Kantoorruimte begane grond : ca. 460 m² voor verhuur beschikbaar (incl. ca. 50 m² gemeenschappelijke ruimte)

Kantoorruimte verdieping : ca. 450 m²

Bedrijfsruimte begane grond : ca. 620 m² (incl. magazijnruimte van ca. 50 m²)

Entresolvloer bedrijfsruimte : ca. 65 m²
?
GLOBALE INDELING
Kantoorgedeelte
Begane grond, gemeenschappelijke entree (ca. 50 m²): centrale hal met meterkast en een toiletgroep voor dames en heren, bordestrap naar verdieping.

Begane grond, linker gedeelte (ca. 160 m²): receptie met baliefunctie, kantoor 1 (afm. ca. 4.69×3.48 m.), L-gang (afm. ca. 1.52×1.99 + ca. 9.90×1.99 m.), balieruimte (afm. ca. 4.75×2.61 m.), magazijn achter balieruimte (afm. ca. 4.99×2.46 m.) met deur naar zuidelijke bedrijfsruimte, kantoor 2 (afm. ca. 4.69×7.10 m.), kantoor 3 (afm. ca. 3.50 x4.69 m., kantoor 4 (afm. ca. 3.50×4.99 m.)

Begane grond, rechter gedeelte (opp. ca. 250 m²):
L-gang met aan het einde een deur naar de noordelijke bedrijfsruimte, vergaderruimte, grote kantoorruimte inclusief 2 onzelfstandige kantoren/ inpandige kantoorruimte, magazijn met portaal/ trappenhuis naar kantineruimte verdieping, kantoorruimte.

Verdieping (opp. ca. 450 m²): hal/ gang met toiletgroep voor dames en heren, instructieruimte, 3 kantoorruimten, vervolg gang met archiefruimte, 2 kantoorruimten, kantineruimte met open keuken en toegang tot stookruimte (via de keuken).

Bedrijfsgedeelte
Zuidelijke bedrijfsruimte: afm. ca. 19.08×10.82 m. (ca. 206 m²).
Middelste bedrijfsruimte: afm. ca. 14.63×10.66 m. (ca. 156 m² ).
Noordelijke bedrijfsruimte: afm. 10.63×15.80 m. (ca. 168 m²) + entresolvloer van ca. 65 m².

Buiten:
Voorzijde gebouw: 4 gemarkeerde parkeerplaatsen.
Achterzijde gebouw: 39 gemarkeerde parkeerplaatsen. Parkeerterrein achterzijde is v.v. betonklinkers en riolering. Het terrein is afgesloten via een slagboom en toegankelijk via een toegangssysteem. Er bevindt zich tevens een fietsenstalling aan de achterzijde van het gebouw.

VOORZIENINGEN & INSTALLATIES
Bedrijfsruimte:
• Zuidelijke bedrijfsruimte: deur naar gang linker kantoorgedeelte en magazijnruimte achter balie , zijkozijn met deur, verwarming via een gasgestookte heater i.c.m. ventilatoren, opbouw tl-verlichtingen een brandslanghaspel;
• Middelste bedrijfsruimte: bedrijfsdeur (afm. ca. 3.17×3.19 m., hxb, handbediend met kijkvensters), krachtstroomaansluiting, verwarming via een gasgestookte heater, opbouw tl-verlichting, inbouwruimte en een dubbele deur naar de noordelijke bedrijfsruimte;
• Noordelijke bedrijfsruimte: stalen schuifdeur, verdeelinrichting elektra, bestaande uit 6 groepen, 8 krachtgroepen (waarvan 4 in gebruik) en een hoofdschakelaar, krachtstroomaansluiting, verwarming via een gasgestookte heater, opbouw tl-verlichting, inbouwruimte, portaal met buitendeur, toiletgroep met voorportaal (geheel betegelde wanden, plavuizen vloer, wit sanitair, toilet en urinoir).
Vrije hoogte ca. 6.65 m. en vloerbelasting maximaal 1.000 kg/m².

Kantoorruimte:
• Gemeenschappelijk entree met balie;
• Meterkast (uitgebreide elektrische installatie met o.a. 27 groepen, 5 extra groepen, 5 krachtgroepen en 3 hoofdschakelaars);
• Gas/water/elektra verbruiksmeters;
• Glasvezelverbinding (t.b.v. Gonen Automation)*;
• Telefoon aansluiting;
• Gasgestookte cv-installatie (Remeha, ca. 1989) in combinatie met radiatoren;
• Warmwatervoorziening via elektrische boilers;
• Nagenoeg alle kantoorruimten zijn v.v. airconditioning*;
• Mechanisch ventilatiesysteem;
• Intercominstallatie;
• Verlaagd systeemplafonds met inbouw tl-verlichting en inbouwspots;
• Brandslanghaspels;
• Diverse computeraansluitingen, kabelgoten en vloerpotten*;
• Toiletgroep dames en heren, zowel op de begane grond als de verdieping (geheel betegelde wanden, plavuizen vloer, wit sanitair, voorportaal met wastafel, herengedeelte met toilet en urinoir en damesgedeelte met toilet en werkkast met uitstortgootsteen)
• Keukeninrichting verdieping bestaat uit een wit Bruynzeel blok met enkele rvs spoelbak, betegelde achterwand en diverse onder en bovenkasten;
• Vloerafwerking: marmoleum begane grond en vloerbedekking op de verdieping*;
• Betonsteen wanden;
• Binnen zonwering via lamellen*.
Opmerking: de luchtbehandelingsinstallatie is niet meer functioneel.

De met een * aangemerkte voorzieningen behoren standaard niet tot het gehuurde en worden door verhuurder om niet (kosteloos) ter beschikking gesteld aan de huurder. De kosten van onderhoud, reparatie, vernieuwing, vervanging e.d. zijn voor rekening van huurder. Voor de niet met een * aangemerkte voorzieningen/ installaties is artikel 11.4 en 11.5 van de algemene bepalingen van toepassing.

HUURPRIJS
Kantoorruimte begane grond: € 100,– excl. btw per m² per jaar.
Kantoorruimte verdieping: € 100,– excl. btw per m² per jaar.
Bedrijfsruimte: € 80,– excl. btw per m² per jaar.

Parkeerplaatsen: € 275,– excl. btw per plaats per jaar.

OMZETBELASTING / BTW
Het betreft hier met btw/ omzetbelasting belaste verhuur. Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor 90% of meer gebruikt voor met omzetbelasting/ btw belaste prestaties.

SERVICEKOSTEN
Indien er sprake zal zijn van deelverhuur van het pand dan zal er een nader te bepalen representatief voorschotbedrag vastgesteld worden t.b.v. de leveringen en diensten/ services die hier tegenover staan. Voor wat betreft de verwarming/ gasverbruik zal dit berekend worden naar rato gebruiksinhoud/ volume van het gehuurde en voor wat betreft elektra en water naar rato grootte gebruiksoppervlakte van het gehuurde.

Bijkomende kosten
Huurder gerelateerde kosten/belastingen o.a. onroerende zaakbelasting gebruikersgedeelte, rioolrecht, waterschapkosten en dergelijke zullen, voor zover huurder daar niet rechtstreeks voor aangeslagen wordt, door de verhuurder aan huurder worden doorberekend.

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindex- cijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUURTERMIJN
In overleg.

VERLENGINGSTERMIJN
In overleg en afhankelijk van de overeen te komen huurtermijn.

OPZEGTERMIJN
In overleg en afhankelijk van de overeen te komen huurtermijn.

BETALINGEN
Huurprijs per maand vooruit te betalen.

ZEKERHEIDSTELLING
Een waarborgsom/ bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief btw.

HUUROVEREENKOMST
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte ex artikel 7 230A BW, volgens het ROZ-model (2015).

AANVAARDING
In overleg, kan desgewenst spoedig.

OVERNAME
De vorige huurder biedt onderstaande zaken ter overname aan: niet van toepassing.

BESTEMMING
Vigerend bestemmingsplan: ‘Wielwijk, Crabbehof en Zuidhoven’. Het bestemmingsplan is door de raad op 14 oktober 2014 vastgesteld en met ingang van 4 december 2014 in werking getreden en onherroepelijk geworden. Bestemming: ‘bedrijf’. Veiligheidszone-vervoer gevaarlijk stoffen. Voor nadere informatie kunt u terecht bij Zoomer Makelaardij B.V.

BIJZONDERHEDEN
Elke huurder behoeft de goedkeuring van verhuurder. Hiertoe kan gebruik gemaakt worden van een kredietrecherche.

Het pand is desgewenst ook in zijn geheel te koop (vraagprijs € 1.520.000,– k.k.).

Nadrukkelijk vermelden wij dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen derhalve geen rechten worden ontleend en zijn wijzigingen voorbehouden.
Alle genoemde afmetingen/ oppervlakten in deze informatie zijn indicatief.
De in het pand aanwezige installaties zijn niet getest op de functionaliteit er van.

    • Koop of huur

      Huur

    • Adres

      Laan der Verenigde Naties 275

    • Plaats

      Dordrecht

    • Postcode

      3318 LA

    • Hoofdfunctie

      kantoorruimte

    • Bouwvorm

      bestaande bouw

    • Totaal oppervlakte

      -

    • Parkeren

    • Aanvaarding

      direct

    • Bijzonderheden

      -

    Formulier bedrijfsobject

    Neem contact op met Zoomer Makelaardij.

    Wilt u een bezichtiging en/of meer informatie over dit bedrijfsobject (Laan der Verenigde Naties 275 - Dordrecht)? Vul dan onderstaand formulier in.

    U kunt hier kort en krachtig ter voorbereiding op het gewenste contact uw vraag stellen over Laan der Verenigde Naties 275 - Dordrecht.

    Privacy

    Uw gegevens zijn altijd beschermd. Om uw contactverzoek te kunnen insturen hebben we op zijn minst goedkeuring voor het opslaan van uw gegevens nodig.

    Ik snap dat mijn gegevens worden opgeslagen. *
    Uw gegevens zijn altijd veilig en worden nooit doorverwezen naar derde partijen.
    Ik sta open voor contact momenten.
    Wilt u vrijblijvend op de hoogte blijven van onze ontwikkelingen?
    * = verplicht veld

    Onze dienstenBedrijfsonroerendgoed

    Bij Zoomer Makelaardij kunt u terecht voor elk aspect van de verkoop, aankoop, verhuur, aanhuur of taxatie van uw bedrijfsonroerendgoed. We hechten veel waarde aan een heldere communicatie en onderscheiden ons door visie, passie, doorzettingsvermogen en durf.