BedrijfsmakelaardijOverzichtJan Valsterweg 50 – Dordrecht
dordrecht
Jan Valsterweg 50
€ 295per maand

Representatief kantoorgebouw (energielabel A) verdeeld over 2 bouwlagen, gelegen aan het einde van de Jan Valsterweg (zichtbaar vanaf de N3) en deel uitmakend van het kleinschalige en geliefde bedrijventerrein ‘Groene Zoom’ aan de rand van de wijk Stadspolders, nabij Dubbeldam. Het pand is recent gemoderniseerd (nieuwe systeemplafonds met led-verlichting en nieuwe pvc vloerafwerking). Bij het […]

Representatief kantoorgebouw (energielabel A) verdeeld over 2 bouwlagen, gelegen aan het einde van de Jan Valsterweg (zichtbaar vanaf de N3) en deel uitmakend van het kleinschalige en geliefde bedrijventerrein ‘Groene Zoom’ aan de rand van de wijk Stadspolders, nabij Dubbeldam. Het pand is recent gemoderniseerd (nieuwe systeemplafonds met led-verlichting en nieuwe pvc vloerafwerking). Bij het pand behoren maar liefst 15 parkeerplaatsen.

LOCATIE/BEREIKBAARHEID/ PARKEREN
Per auto
De bereikbaarheid per auto is uitstekend, het pand is gelegen nabij de op- en afritten van randweg N3 (verbindt de A16 met de A15). Via de Provincialeweg en de Groene Zoom is het pand bereikbaar of via de Merwedestraat, Oranjelaan en de Noordendijk.
Per OV
De bereikbaarheid per OV is goed door de aanwezigheid van een bushalte nabij het object.

Parkeren

15 stuks eigen parkeerplaatsen aan de voorzijde van het pand. Langs de openbare weg is ook voldoende parkeergelegenheid.

BESTEMMING
Ontwerp bestemmingsplan: ‘Stadspolders’, Bestemming: ‘gemengd’. Informeer bij Zoomer Makelaardij naar de vestigingsmogelijkheden.

VLOEROPPERVLAKTEN
Kantoorpand geheel: ca. 636 m² (incl. ca. 55 m² bedrijfsruimte begane grond)
Kantoorpand begane grond: ca. 318 m² (incl. ca. 55 m² bedrijfsruimte begane grond)
Kantoorpand verdieping: ca. 318 m²

In kantoorunits, bij deelverhuur:
Bedrijfsruimte: ca. 55 m²
Unit 1: ca. 59 m²
Unit 2: ca. 55 m²
Unit 3: ca. 57 m²
Unit 4/5: ca. 62 m²
Unit 6: ca. 31 m²
Unit 7: ca. 30 m²
Unit 8: ca. 29 m²
Unit 9: ca. 34 m²
Unit 10: ca. 33 m²
Unit 11: ca. 24 m²

GLOBALE INDELING
Begane grond:
Entreehal, meterkast, gang, trap naar verdieping, keuken, tussenhal met toegang tot bedrijfsruimte en toiletgroep, serverruimte, 3 grote kantoorruimten, een zonnig terras en een afgesloten buitenterrein.

Verdieping:
Gang, keuken inclusief stookruimte en magazijn, toiletgroep, zeven kantoorruimten.

VOORZIENINGEN & INSTALLATIES
ALGEMEEN:
• Entree met ontvangstbalie;
• Aansluitingen op het gas, water en elektriciteit leiding netwerk;
• Uitgebreide verdeelinrichting elektra (27 groepen en 3 krachtgroepen);
• Glasvezel, telefoon en televisie aansluiting;
• Brandmelding systeem;
• Verwarming via een gasgestookte cv-ketel in combinatie met radiatoren;
• Elektronisch inbraakalarmsysteem (eigen code);
• Elektrisch bedienbare rolluiken ter beveiliging van het gebouw;
• Noodverlichtingsinstallatie met beeldpictogrammen;
• Brand blusmiddelen (brandslang haspels);
• Aan het lichtnet gekoppelde rookmelders;
• Mechanisch ventilatiesysteem;
• Luchtbehandelingssysteem;
• Airconditioning;
• Verlaagd systeemplafonds met inbouw led-verlichting armaturen*;
• Diverse wandafwerkingen (o.a. spuitwerk en systeemwanden)*;
• Diverse vloerafwerkingen (o.a. tegels en pvc)*;
• Toiletgroepen dames, heren en minder validen (begane grond) met geheel betegelde wanden en wit sanitair;
• Toiletgroepen dames en heren (verdieping) met geheel betegelde wanden en wit sanitair;
• Keukenblok begane grond met warmwater via een close-boiler en een kokend water kraan;
• Keukenblok verdieping met warmwater via een close-boiler;
• Kabelgoten t.b.v. elektra en databekabeling (cat 5 en 6)*;
• Buiten zonwering via hand bediende screens ter plaatse van de zon belaste gevels*;
• Bedrijfsruimte met dubbele entreedeur.
De met een * aangemerkte voorzieningen behoren standaard niet tot het gehuurde en worden door verhuurder om niet (kosteloos) ter beschikking gesteld aan de huurder. De kosten van onderhoud, reparatie, vernieuwing, vervanging e.d. zijn voor rekening van huurder.

HUURPRIJS
Gehele pand: € 5.950,– excl. btw per maand inclusief 15 parkeerplaatsen
Gehele verdieping: € 3.000,– excl. btw per maand inclusief 7 parkeerplaatsen

In kantoorunits, bij deelverhuur:
Bedrijfsruimte: Verhuurd.
Unit 1: Verhuurd.
Unit 2: Verhuurd.
Unit 3: € 715,– excl. btw per maand.
Unit 4/5: € 785,– excl. btw per maand.
Unit 6: € 385,– excl. btw per maand.
Unit 7: € 370,– excl. btw per maand.
Unit 8: € 365,– excl. btw per maand.
Unit 9: € 425,– excl. btw per maand.
Unit 10: € 410,– excl. btw per maand.
Unit 11: € 295,– excl. btw per maand.

Bovengenoemde huurprijzen zijn exclusief servicekosten/ bijkomende kosten.

Bovengenoemde huurprijzen van de kantoorunits bij deelverhuur zijn exclusief parkeerplaatsen.

HUURPRIJS PARKEERPLAATSEN EIGEN TERREIN, UITGAANDE VAN DEELVERHUUR
€ 350,– excl. btw per jaar per plaats.

OMZETBELASTING / BTW
Het betreft hier met btw/ omzetbelasting belaste verhuur.

SERVICEKOSTEN EN BIJKOMENDE KOSTEN
Servicekosten:
Kantoorpand geheel: N.v.t. Huurder is zelfvoorzienend. Nuts leveranties op eigen naam.
Kantoorpand verdieping: € 550,– excl. btw per maand.

Servicekosten kantoorunit, bij deelverhuur:
Unit 3: € 140,– excl. btw per maand.
Unit 4/5: € 150,– excl. btw per maand.
Unit 6: € 75,– excl. btw per maand.
Unit 7: € 70,– excl. btw per maand.
Unit 8: € 70,– excl. btw per maand.
Unit 9: € 83,– excl. btw per maand.
Unit 10: € 80,– excl. btw per maand.
Unit 11: € 60,– excl. btw per maand.

Bij verhuur in zijn geheel
Servicekosten:
Er zijn geen servicekosten, huurder is zelfvoorzienend.

Huurder is jegens verhuurder verplicht om periodiek (minimaal 1x per jaar) voor eigen rekening onderhoud te laten verrichten aan de technische installaties door deskundige bedrijven.

Bijkomende kosten:
Huurder gerelateerde kosten/ belastingen zoals o.a.: onroerende zaakbelasting gebruikersgedeelte, rioolrecht, watersysteemheffing en dergelijke zullen, voor zover huurder daar niet rechtstreeks voor aangeslagen wordt, door de verhuurder aan huurder worden doorberekend.

Tevens dient huurder rekening te houden met huurder gerelateerde lasten (o.a. kosten energieverbruik, gebruik glasvezel leidingnet inclusief abonnement e.d.).

Bij deelverhuur
Servicekosten:
Bij deelverhuur zullen de servicekosten in rekening gebracht worden zoals deze zijn weergegeven in deze verhuurpresentatie vanwege door of via de verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen/ of diensten (o.a. t.b.v. energieverbruik, schoonmaak algemene ruimten, tuin/ buitenterrein onderhoud, onderhoud technische installaties, glasbewassing buitenzijde ramen, levering toiletartikelen en linnengoed, administratiekosten over de te verzorgen bijkomende leveringen/ of diensten e.d.).

Bijkomende kosten:
Huurder gerelateerde kosten/ belastingen zoals o.a.: onroerende zaakbelasting gebruikersgedeelte, rioolrecht, watersysteemheffing en dergelijke zullen, voor zover huurder daar niet rechtstreeks voor aangeslagen wordt, door de verhuurder aan huurder worden doorberekend.

Tevens dient huurder rekening te houden met huurder gerelateerde lasten (gebruik glasvezel leidingnet inclusief abonnement e.d.).

HUURTERMIJN
In overleg.

VERLENGINGSTERMIJN
In overleg en afhankelijk van de nader over een te komen huurtermijn.

OPZEGTERMIJN
In overleg en afhankelijk van de nader over een te komen huurtermijn.

BETALINGEN
Huurprijs, de servicekosten en de hierover verschuldigde btw/ omzetbelasting per maand vooruit te voldoen via een machtiging tot automatische incasso.

ZEKERHEIDSTELLING
Een waarborgsom/ bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden (huurprijs + servicekosten en de hierover verschuldigde btw/ omzetbelasting).

HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7: 230A van het Burgerlijk Wetboek, op basis van het standaard model (2015) van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).

AANVAARDING
In overleg, kan desgewenst spoedig.

OVERNAME
Er zijn geen zaken ter overname.

BIJZONDERHEDEN
• Voor gevelreclame of andere reclame uitingen dient huurder vooraf toestemming te verkrijgen van verhuurder en eventueel van het daartoe bevoegd gezag;
• Elke huurder behoeft de goedkeuring van verhuurder. Hiertoe kan een kredietrecherche aangevraagd worden.

    • Koop of huur

      Huur

    • Adres

      Jan Valsterweg 50

    • Plaats

      Dordrecht

    • Postcode

      3315 LG

    • Hoofdfunctie

      kantoorruimte

    • Bouwvorm

      bestaande bouw

    • Totaal oppervlakte

      -

    • Parkeren

    • Aanvaarding

      in overleg

    • Bijzonderheden

      -

Formulier bedrijfsobject

Neem contact op met Zoomer Makelaardij.

Wilt u een bezichtiging en/of meer informatie over dit bedrijfsobject (Jan Valsterweg 50 - Dordrecht)? Vul dan onderstaand formulier in.

U kunt hier kort en krachtig ter voorbereiding op het gewenste contact uw vraag stellen over Jan Valsterweg 50 - Dordrecht.

Privacy

Uw gegevens zijn altijd beschermd. Om uw contactverzoek te kunnen insturen hebben we op zijn minst goedkeuring voor het opslaan van uw gegevens nodig.

Ik snap dat mijn gegevens worden opgeslagen. *
Uw gegevens zijn altijd veilig en worden nooit doorverwezen naar derde partijen.
Ik sta open voor contact momenten.
Wilt u vrijblijvend op de hoogte blijven van onze ontwikkelingen?
* = verplicht veld

Onze dienstenBedrijfsonroerendgoed

Bij Zoomer Makelaardij kunt u terecht voor elk aspect van de verkoop, aankoop, verhuur, aanhuur of taxatie van uw bedrijfsonroerendgoed. We hechten veel waarde aan een heldere communicatie en onderscheiden ons door visie, passie, doorzettingsvermogen en durf.